Spinning og kardioforbud

God kveld :)

Onsdagen er alltid en travel dag for meg, da jeg ikke er hjemme fra jobb før 17.30. Da skal jeg lage middag, spise den, og helst la den synke litt før det bærer på trening. Jeg må også la Jacked'en godgjøre seg i kroppen 30min før trening. Spinningen begynner 19.30, så derfor prioriterer jeg Onsdager til kardio.

Økten idag så derfor slik ut:

  • 30min på ellipse-maskin
  • 45min spinning

Altså... INGEN styrke!

Da jeg hadde mine 30min på ellipse-maskinen fikk jeg også beskjed fra en av de som skal hjelpe meg fremover at nå hadde jeg kardiofobud.. OMG!! Jeg fikk først litt panikk og spurte om jeg ikke fikk være med på spinning lenger, men det fikk jeg heldigvis :D Det kom ikke akkurat uventet at jeg må kutte ned på kardioen, da jeg har hatt MYE kardio på programmet mitt. Nå blir det derimot mer fokus på vektene, noe som jeg tror skal bli bra.

Så fremover blir det bare 10min kardio som oppvarming før styrken, og to spinningøkter i uken :) Kunne også 20 min på mølle etter endt styrkeøkt.

Jeg fikk også litt tilbakemeldinger på kosten min, og at jeg må få inn mer proteiner i den. De skulle se litt mer på det, så skulle jeg få nærmere beskjed. Oppdaterer selvfølgelig hvordan dette blir her på bloggen ;)

Nå er proteinshaken og havregrøten(<3) min slukt, og jeg er METT! Snart på tide å finne senga, så jeg kan lade opp til morgendagens treningsøkt. Med en gang jeg (og syvsoveren min) våkner blir det beintrening på Uno Gym and Nutrition :D Iiih! No better way to start the day <3

Proteinpulveret jeg bruker heter forresten Varcil R2 med smak av belgisk sjokolade. Dette blander jeg med vann og smaker faktisk utrolig godt. Koser meg med shaken min jeg :) Anbefales!

God kveld/God natt :) Husk at det er viktig med nok søvn for å få mest mulig ut av treningen din!

Camilla Landa

- Camilla :)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

camillastrening

camillastrening

21, Tysvær

Jente på snart 22år. Bor med samboer i et lite hus på Karmøy. Studerer på 3-året, for å bli førskolelærer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener på UNO Gym & Nutrition :)

Kategorier

Arkiv

hits