Mitt kosthold

Goood helg :D

Har noen som vil at jeg skal skrive mer om kostholdet mitt. Det kan jeg godt gjre! Men kosten min er under "forandring" akkurat n, og jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til fortsette slik som jeg gjr n. N skal jeg begynne veie all maten min, alts hver eneste ting jeg putter i meg. Dette gjr jeg for at vi skal kunne finne ut hva jeg mangler i kosten min.

Jeg prver alt i alt tenke at den maten jeg fr i meg skal vre sunn og nringsrik. Om andre finner denne maten sunn og nringsrik vet jeg ikke.

Noen generelle regler jeg har for meg selv er:

  • Bytter ut kjttdeigen med kyllingkjttdeig eller karbonadedeig - kjttdeig er GIFT i mine yne!
  • Prver holde meg vekke fra brd, poteter, pastaog ris.
  • Bytter ut rmmen/creme fraisemed mager kesam.
  • Jeg dekker minst halve middagstallerkenen min med salat eller grnnsaker.
  • Holder meg generelt til magre produkter (ost, dressinger f.eks)
  • Prver holde meg til rent kjtt s ofte jeg kan. Kunne spist kyllingfilet hver dag.
  • Skal jeg frst spise brdmat eller lignende velger jeg alltid fullkornsprodukter. Jo grovere jo bedre :)
  • Spiser bare snop og lignende i helgene (fredag til sndag)
  • Drikker bare sukkerfri brus, eller fun-saft utenom vann.
  • Minst en proteinshake til dagen!

Kan vre at jeg m forholde meg til noen helt andre regler om en uke, med tanke p at kosten min m forandres! M i alle fall f inn mer proteiner.

Idag er det derimot fredag og heeeelg, noe som betyr at jeg kan luske i smgodtet mitt om jeg nsker det :D Har ogs en pistasje-is i fryseboksen. Nammi :D Men nr det er sagt, s flger jeg alle disse reglene mine i helgene ogs, med unntak av snoperegelen! Skal snart prve kutte ned snopet til bare lrdagen ogs, m bare ta det litt trinn for trinn.

Selv om det er helg betyr ikke det at jeg tar treningsfri. Idag blir det ryggen og skuldrene mine som skal trimmes. Skal f litt hjelp med teknikk og velser idag, slik at ryggen kan bli bedre! Gleder meg til det :D Hper ryggen snart skyter fart og klarer holde flge med resten av kroppen!

Fr dagens treningskt skal jeg ogs mle fettprosenten min, bare for f en liten pekepinne p hvordan den ligger an. Vet ikke helt om jeg skal glede meg eller grue meg til dette. I vinter var den p 14%, noe som er veldig lavt til vre jente. Jeg har en flelse av at den er lik eller lavere n, med tanke p at jeg veier det samme men er likevel blitt en god del sterkere. M f den litt opp i s fall :)

Fr vi tid til det blir det svmming etter styrken p oss. Skumringstimen p tysvrtunet. Det er s herlig avslutte kvelden der med litt rolig svmming og avslapping i det varme bassenget. Her er lyset dimmet, stearinlys tent, rolig musikk over hytalerene. Det blir ogs servert frukt. Dette anbefales for alle p Haugalandet som nsker en avslappende og fin fredagskveld hvor du likevel holder deg i aktivitet :)

Ha en god fredag! N skal jeg kle p meg treningsklrne - for s sitte og trippe i en time ;) haha..

Kom deg p trening du ogs vel!! No pain - No gain :D

- Camilla :)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

camillastrening

camillastrening

21, Tysvr

Jente p snart 22r. Bor med samboer i et lite hus p Karmy. Studerer p 3-ret, for bli frskolelrer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener p UNO Gym & Nutrition :)

Kategorier

Arkiv

hits