Uke 42

Her er min treningsplan over uke 42:

  • Mandag: Underkroppen + 45min spinning
  • Tirsdag:  Rygg, skuldre og mage
  • Onsdag: Biceps, triceps og bryst
  • Torsdag: Trene underkroppen og mage
  • Fredag: Rygg, skuldre + svømming
  • Lørdag: Treningsfri
  • Søndag: Biceps, triceps, bryst og mage

Som dere kanskje ser kjører jeg en rullerende 3-split. Det vil si at jeg har tre forskjellige splitter som jeg kjører om og om igjen uten noen faste muskelgrupper på noen faste dager :)

Nå er jeg klar for dagens trim! Er du?

- Camilla :)

6 kommentarer

Edith

17.okt.2011 kl.17:37

Hvorfor kjører du bein og spinning samme dag? det vil bare bryte ned musklene

camillastrening

17.okt.2011 kl.17:39

Edith: Gjør som regel ikke det. Blir bare slik en gang iblant med tanke på at jeg rullerer. Vil ikke gå glipp av spinningen heller :)

Mystery

17.okt.2011 kl.18:29

syns du skal melde deg på til crossfit games 2012 ^^ www.crossfit.com

camillastrening

17.okt.2011 kl.21:13

Mystery: hehe, ja, virker spennende ut den treningsmetoden! Kunne godt tenkt meg å prøvd ut det, men tror ikke det er noen som driver med dette i Haugesund :/

Mystery

18.okt.2011 kl.21:37

Ja absolutt en spennende treningsmetode, har selv begynt å følge treningsprogrammene deres, er helt utslitt etter øktene. men begynner å få et bra grunnlag nå. tenker å melde meg inn i oslo neste sommer:) absolutt noe jeg kommer til å drive med fremover :) Men lykke til videre med treningen din. Beundrer stå-på viljen din :) ikke mange som har det! :)

camillastrening

18.okt.2011 kl.21:57

Mystery: Ja, har lest litt om det på iform, og det virker ut som en rå og hard treningsmetode! :D Du får ha lykke til du også - blir nok ganske fit av den treningen :D Krever nok endel stå-på vilje med den type trening også vil jeg tro ;)

Skriv en ny kommentar

camillastrening

camillastrening

21, Tysvær

Jente på snart 22år. Bor med samboer i et lite hus på Karmøy. Studerer på 3-året, for å bli førskolelærer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener på UNO Gym & Nutrition :)

Kategorier

Arkiv

hits