Matplan

Poster matplanen min igjen jeg, siden det er ennoen som sprr om hva jeg spiser!

Her er matplanen min som jeg skal flge fremover, slik at jeg fr i meg nok nring. Kommer til skru opp matinntaket enda mer etterhvert, men slik som dette SKAL det vre n. Dette er bare en minimum vel merke, bare bra om jeg fr i meg litt ekstra. Det viktigste er at jeg ikke gr under!!

Frokost:

  • Havregryn = 50 gram
  • Varcil proteinpulver = 30 gram
  • BCAA Olimp = 3 stk
  • Olimp HMB = 2 stk
  • Omega 3 = 5 stk

Lunch:

  • Grove rug knekkebrd = 22 gram
  • Kalkunfilet = 30 gram
  • Mager gulost = 20 gram
  • Agurk = 30 gram
  • Omega 3 = 5 stk

Middag:

  • Kyllingfilet = 150 gram (rvekt)
  • Basmatiris = 40 gram
  • Mais = 60 gram
  • Isberg salat = 100 gram
  • ALA = 3 stk

Rett fr trening:

  • BCAA Olimp = 4 stk
  • L-Carnitin = 1 stk
  • Jacked = 6 gram

Rett etter trening:

  • Exum Mass XXL = 60 gram
  • Nanox varcil proteinpulver= 20 gram
  • ALA = 3 stk

Kvelds:

  • Egg = 200 gram (rvekt)
  • Skummet melk = 40 gram
  • Kalkunfilet = 40 gram
  • Paprika = 20 gram
  • Mager gulost = 40 gram

Total i lpet av en dag:

  • Porsjoner = 984 gram
  • KJ = 7025
  • Kcal = 1679
  • Protein = 168 gram
  • Fett = 50 gram
  • Karbohydrater = 134 gram
  • Fiber = 11,4 gram

Prosenter nringsinnhold i lpet av en dag:

  • Proteiner= 47,64 %
  • Fett = 14,34 %
  • Karbohydrater = 38,02 %

Som dere ser skal mesteparten av kosten min vre proteiner, og karbohydrater. Dette er fordi det skal vre svrt gunstig for bygging av muskler!

S n kommer jeg til kjre p med dette programmet fremover, og forhpentligvis vil vekten stige i takt med at jeg blir sterkere, og at musklene kommer til syne :D

Gru-gleder meg jeg! Iiiik ;)


Dette bildet beskriver dette med maten godt for meg! Jeg m risikere litt for vinne litt! No pain no gain!!

Nr det er sagt er detikke slik at jeg m spise AKKURAT det som har litt satt opp her, men om jeg velger bytte ut noe skal det tilsvare det som er innholdet i det som str oppfrt her. S da er det frem med vekt og kalkulator ;) hihi.. Skal det vre s skal det vre!

Kan helt rlig innrmme at dette er mye for meg og svelge i lpet av en dag, med tanke p hva jeg har spist fr. Men jeg er sta, og jeg skal klare det!!

Hvordan synes du at matplanen min s ut? Hadde du klart flgt den?

- Camilla :)

14 kommentarer

Anja

30.okt.2011 kl.08:59

Hei hei:) eg trena styrketrening mandag, onsdag fredagar, kondis tirsdag torsdag av til sndaga. Gr spinn/ pt p folkehgskule! S har eg bestilt meg whey proteinshake fat burner kapslar. Er det bra med slik Shake? Eg har s lyst f resultat men fle eg aldri fr resultata eg nske. + at eg fle eg fr i meg for lite protein s derfor valgte eg det! Eg har som ml ned i fettprosent bort med magefett, og vil bli markert!

GG

30.okt.2011 kl.09:01

For et par mnd siden hadde jeg aldri klart det. Da hadde jeg nok grsset av bare tanke p skulle innta "alt det der". MEN n har jeg heldigvis blitt mye flinkere til spise mer. Det er vanskelig, men det m til. Jeg har som hp kunne begynne med styrketrening igjen n i november (har hatt treningsforbud pga spiseforstyrrelse), og da trengs det mat for oppn resultater.

nsker deg masse lykke til, og st p! Dette kommer du til klare du kjempe bra :-D

Anja

30.okt.2011 kl.09:06

Hei:-) eg trenar styrketrening mandaga, onsdaga fredaga, og kondis tirsdaga , torsdaga av te sndaga. Har bestilt meg whey proteinshake. Lurte p om det har innvirkning til treningen, eller at eg oppnr gode resultat? :) har som ml og f ned fettprosenten, vekk med resten av magefettet og bli markert. Syns det er fint med jente som ser trente ut! Eg gr spinn/ pt p folkehgskule:)

Er redd for a eg blir feit av proteinshake! Grunnen til eg begynna p den er egentlig for f i meg protein Pga de fr eg ikkje nok i meg fle eg!

Du ser bra ut forresten s tenkte du kunne komma med svar:)

camillastrening

30.okt.2011 kl.09:08

Anja: Hei:) Ja, jeg vil si at proteinshake hjelper en GOD del, dersom du ikke fr i deg nok proteiner gjennom mat!! Noen velger bare f i seg proteiner gjennom maten de spiser, men da det kan vre vanskelig til tider er proteinshake alfa omega. Jeg har merket stor forskjell p kroppen etter jeg begynte bruke det. Resultater kom utrolig fort :) N skal jeg ogs bruke gainer/restutisjonsdrikk etter styrkektene mine. Dette er for at musklene skal bygges opp og ikke brytes ned. Skal vist vre ganske bra for f resultater av styrken :)

Anbefaler proteinpulveret "Nanox Varcil". Noe av det reneste du finner :) Du kan ogs finne gainer/restutisjonsdrikk i samme merket!

camillastrening

30.okt.2011 kl.09:11

GG: S bra at du er blitt flinkere, og at du spiser mer n :D Hper du kan starte med styrketreningen din som planlagt i November! nsker deg ogs masse lykke til, med bde styrketreningen og spiseforstyrrelsen din :D No pain no gain!!

camillastrening

30.okt.2011 kl.09:14

Anja: Svarte deg litt p en annen kommentar ogs.. hehe.. Jeg hadde akkurat samme frykten som deg, redd for legge p meg av shake. Det skjer ikke! Jeg lover deg :) Jeg fikk beskjed om at jeg ikke mtte vre red for drikke proteiner, og etter at jeg begynte har det bare gitt positive virkninger. Gr du opp i vekt er det nok bare muskler = noe som er bra hvis du nsker bli mer markert :D

KingsPrincess

30.okt.2011 kl.11:25

I forhold til g opp i vekt er det altfor lite med 1600 kcal, men det er en god plan du har laget med tanke p innhold. Jeg sliter ogs med f i meg nok mat, s lage og flge denne planen hadde nok vrt en god id for meg ogs. Mengen kan man alltids skru opp etterhvert.. Lykke til!

Anja

30.okt.2011 kl.11:57

Tusen takk for svar! No vart eg letta:) bra det har positiv virkning! Har s utrulig lyst f bort fettet p kroppen! Gleda meg for s om eg ser resultat!

Men nr burde eg ta shaken?:)

camillastrening

30.okt.2011 kl.12:30

KingsPrincess: Ja, det er for lite enda. Men for en jente som har levd p ca 900kcal, er det et steg i riktig retning :) Vi skal ke litt og litt, slik at kroppen min ikke fr helt sjokk! Tusen takk, og i lige mde :)

camillastrening

30.okt.2011 kl.12:32

Anja: Jeg har tatt 30 gram til frokost, og 60 gram etter trening :) Men n blir det 30 gram til frokost, og 20 gram etter trening + 60 gram gainer :)

Anja

30.okt.2011 kl.13:11

Okidoki!:) kor lang tid tar det fr eg ser resultat?:)

camillastrening

30.okt.2011 kl.13:20

Anja: Det er nok individuelt. Men trener du hardt og rett, samt spiser bra utenom vil du nok se resultater ganske raskt ;)

Jeanette

30.okt.2011 kl.22:40

det var utrolig lavt kalloriintak hvis du har planer om bygge muskler. mange fitnessutvere ligger kun p det inntaket rett fr konkurranse p diett. tren hard styrke slik du allerede er flinkt til og spis mer s tenker jeg resultatene kommer:)

camillastrening

31.okt.2011 kl.08:19

Jeanette: Jeg vet det :) Vi arbeider gradvis mot flere kalorier n. Jeg har bare ligget p rundt 900kcal fr, s dette er et stort steg i riktig retning :) Flere kalorier skal bli ;)

Skriv en ny kommentar

camillastrening

camillastrening

21, Tysvr

Jente p snart 22r. Bor med samboer i et lite hus p Karmy. Studerer p 3-ret, for bli frskolelrer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener p UNO Gym & Nutrition :)

Kategorier

Arkiv

hits