Pump it!!

Heihei :)

Kom akkurat hjem fra trening! Dagen idag har gått i ett. Begynte på jobb 07.00, og var ferdig klokken 15.00. Etter dette var det kalkunmiddag hos mamma. Da var treningsklærne allerede på, slik at vi kunne stikke innom Uno på veien hjem :) Luringer!

Det ble en utrolig god økt idag!! (sikkert på grunn av all godisen fra helgen) Myyye pump! I like <3

Trente biceps, triceps, bryst og mage idag, og økta så slik ut:

  • 10 min jogg i svak stigning på mølla
  • Bred benkpress
  • Smal benkpress
  • Skrå benkpress
  • Hammercurl
  • Hantellcurl
  • Curl med stang
  • Kick back
  • Nedpress i vaier
  • Flyes
  • Sit-ups på ball
  • Beinhev i ribbevegg
  • Planken

Mye øking for tiden, og det liker vi veeeeldig godt!! :D :D

Her er litt bilder fra dagens økt:

haha, Fredrik ville også være med på bilde <3

Sixpack - Sixpak - Kom til meg!!!!! <3 Ser i det minste forbedringer!

Ha en god kveld videre :) Jeg skal spise resten av helgesnopen min nå - må jo få det ut av huset ;)

- Camilla :)

13 kommentarer

clarsgaard

30.okt.2011 kl.20:23

Sitter med litt søtsug i dag gitt... tygger tyggis for harde livet! haha.. kos deg :)

camillastrening

30.okt.2011 kl.20:34

clarsgaard: haha, ja det er et fint triks det med tyggis ;) Blir nok det på meg imorgen! hihi.. Nå er godisen min snaaart tom vel å merke :(

Anna

30.okt.2011 kl.20:38

om du har percing? :)

camillastrening

30.okt.2011 kl.20:41

Anna: Har hatt før ;) nå er det bare et arr!

Anja

30.okt.2011 kl.20:47

Hei:) meg igjen! Kjem stadig med noko å spørr om! Men Høyres Denna matinntaken bra ut?

Frukost : havregryn ( er rosiner oppi å) med 1 ss syltetøy

Lunsj: to knekkebrød md leverpostei, agurk eller skinka

Middag : det er forskjellig til dag til da sidan eg år folkehøgskule. Men ete ikkje potete, ris, da ete eg grønnsaker istadenfor

Kvelds : havregryn igjen

+ når eg får Shake, skal eg ta Shake til frukost å etter trening:)

Har SÅ sjukt lyst å få stram kropp. Har trent regelmessig i vertfall 3 år. Men styrletreningen regelmessig har e begynt med for nokon veke sia å eg har allerede merka eg e blitt sterkare:D

camillastrening

30.okt.2011 kl.21:15

Anja: Hei Anja :) Jeg synes at det ser veldig bra ut! Veldig lik min matplan egentlig. Jeg har egg om kvelden - skal være ganske bra. Så er det noe jeg ville ha tilføyet her er det nok egg til kvelds ;) Mye bra næring i egg!! Det er styrketreningen som gjør deg stramere, så du vil nok se resultater. Pass på at du får i deg nok karbo til å bygge muskler også, og ikke bare bryte dem ned :)

Anja

30.okt.2011 kl.21:26

Supert!! ja bra protein i egg:) gleda meg framover:)

Men funka det bra å ta ei banan etter trening i tillegg til shake?:)

camillastrening

30.okt.2011 kl.21:28

Anja: Det funker kjempebra!! :) Jeg gjør det ikke selv, men kjæresten min pleier å hive i seg rosiner og banan i tillegg til shaken sin rett etter trening. Dette er for å fylle opp lagrene i kroppen :)

Masse lykke til fremover! Du må oppdatere meg jevnlig om hvordan det går :D

Anja

30.okt.2011 kl.21:35

Høyres bra ut:) er sikkert nokon daga eg bruka bana i tilleg å andre daga kun Shake! Men sant det er ikkje slek at eg får oppblåst og feitt på magen av Shake? Huff, forestille meg så mykje sia det e så nytt for meg!

Ja det skal eg gjer:) tusen takk for svar:D

dropnsculpt

30.okt.2011 kl.21:35

Kult! Du har begynt å få ruter.

kan du skrive et innlegg om styrketrening med vekter og forksjellige øvelser?? Jeg skal begynne å styrke med vekter og jeg kan ikke så mye om det.

camillastrening

30.okt.2011 kl.21:41

dropnsculpt: hehe, ja, de begynner å titte frem <3 Jeg kan selvfølgelig få laget et innlegg om det! :)

camillastrening

30.okt.2011 kl.21:44

Anja: hehe, helt ærlig.. Jeg blir litt oppblåst i magen av shaken(det er luft og ikke fett). Men det er ikke så galt at det gjør noe! No pain - no gain? hihi ;P

Anja

30.okt.2011 kl.21:52

True :-D hehe!

Skriv en ny kommentar

camillastrening

camillastrening

21, Tysvær

Jente på snart 22år. Bor med samboer i et lite hus på Karmøy. Studerer på 3-året, for å bli førskolelærer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener på UNO Gym & Nutrition :)

Kategorier

Arkiv

hits