Uke 45 Treningsplan

Ukene flyr, og vi er allerede klar for uke 45. Da er det godt å planlegge litt! Blir en travel og innholdsrik uke denne gangen også, men med _litt_ bedre tid til trening enn forrige uke :)

Her er denne ukens plan:

  • Mandag: Morgentrening med styrke: biceps, triceps, bryst og mage. Drill og spinning på kvelden.
  • Tirsdag: Bein
  • Onsdag: Spinning
  • Torsdag: Rygg, skuldre og mage
  • Fredag: Biceps, triceps og bryst
  • Lørdag: Treningsfri
  • Søndag: Bein og mage

Litt usikker på om jeg klarer å få til en økt på søndag, da jeg reiser til Askøy fra fredag til søndag på drillkonkurranse. Jeg må rett og slett se ann form, humør og ikke minst tidspunkt for hjemreise. Er det god tid på lørdagen eller søndagen kan det være at jeg besøker et lokalt treningssenter på Askøy :) Ska bli godt å få denne travle uken også overstått! Vil ha jul jeg nå! Det er så koselig :)

Prøver så godt jeg kan å planlegge hva jeg skal lage til middag den kommende uken også, så her er ukens plan for middager:

  • Mandag: Kyllingwok
  • Tirsdag: Kylling, byggris og salat
  • Onsdag: Taco
  • Torsdag: Laksefilet, poteter og grønnsaker
  • Fredag: Fullkornspita med kylling

Kommer nok til å lage klar noe mat til jeg reiser i helgen. Tenkte kanskje jeg kunne ta med litt kylling og ris, salater osv. Må vite hva jeg får i meg.

Pleier du å planlegge treningen og måltidene dine?

- Camilla :)

 

2 kommentarer

clarsgaard

06.nov.2011 kl.17:51

Jeg lagde alltid en plan på det før, men nå får jeg alt fra coachen min.. Jeg lager klar maten så det går kjapt å raske sammen før jeg spiser da, det er deilig :)

camillastrening

06.nov.2011 kl.17:56

clarsgaard: Aah, deilig :) Ja, er lurt å lage det klart på forhånd!

Skriv en ny kommentar

camillastrening

camillastrening

21, Tysvær

Jente på snart 22år. Bor med samboer i et lite hus på Karmøy. Studerer på 3-året, for å bli førskolelærer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener på UNO Gym & Nutrition :)

Kategorier

Arkiv

hits