Spinnvill!

God kveld :)

Onsdager er styrkefri for meg - liker det ikke! Kroppen m f litt "hvile" innimellom styrkektene, s p onsdagene kjrer jeg litt aktiv hvile. Det vil si at jeg kjrer kardio iform av spinning. Jeg elsker spinning :D Trappet opp p Unoen halv time fr spinningen startet, slik at jegkunne sikre meg sykkelen min. hihi.. Det er for tiden ganskemange som vil spinne, s da gjelder det sikre seg fr det blir fullt. Idag var detikke s mange da(typisk).

Det var gaaanske godt spinne!! Idag tok det derimot litt tid for meg komme igang, da beina mine fles ganske knust etter at jeg trente bein igr. Innsiden av lrene mine er helt kjrt, etter at jeg har begynt kjre ganske brede kneby og beinpress. Godt kjenne at dette fungerer :)

Jeg har faktisk satt meg et nytt ml ogs!!! Jeg skal klare damespagaten med begge bein fr jul!! HOHO! Jeg har alltid vrt ganske myk, men begynner n stivne til - noe jeg ikke liker. Dette betyr mye tying og bying, spesielt etter spinning og benktene mine :) Kommer til legge ut bilder etter hvert p bloggen, slik at jeg kan se fremgangen. Da kan jo dere som leser bloggen min ogs "passe" litt p ;) S dette blir spennende!

Kan du spagaten?

Jeg SKAL klare det(igjen)!!!!

Ha en god kveld videre :)

- Camilla :)

6 kommentarer

Anja

09.nov.2011 kl.22:08

Hei! Spinning er gy ja:D hadde lang kjring p 90 min idag p spinnsykkelen, digg nr eg var ferdig! Fekk whey proteinpulveret idag s eg skal starta med imrgo. :) skal eg ta ei slek skei, og 4 dl skumma melk?

S har eg tenkt t det til frukost og etter trening. Men til frukost ete eg havregryn , s da blir det litt mindre porsjon med havregryn sidan eg har Shake i tillegg.

Kjenne eg trenge lra om rett kosthold for meg.

clarsgaard

09.nov.2011 kl.22:34

Styrkefri p meg ogs! Synes det var veldig kjedelig fr ha fri fra styrke, men har skjnt at det gjr underverker for resten av uken :)

Jeg har lyst kunne g i spagaten, men har ikke tlmodighet til f det til..haha.. kanskje du motiverer meg til gjre det? vi fr se :)

camillastrening

10.nov.2011 kl.08:26

Anja: Heihei :) Ja, en scoop er bra :) Hvor mye melk du bruker m du nesten bare prve deg litt frem med. Jeg bruker selv ca 2dl vann :)

Jeg vet ikke helt om du burde kutte i frokosten, i s fall ikke s mye. Shaken gir ikke s veldig mye metthetsflelse. S skal du holde ut til lunsj uten smspise, m du passe p at du blir mett nok :) Jeg har selv 50g havregryn, og 30g protein(1 scoop).

hehe, vi kan alle lre mer om kosthold! Jeg fler jeg lrer heeele tiden :) Lykke til videre Anja :)

camillastrening

10.nov.2011 kl.08:28

clarsgaard: Ja, det er bare bra for kroppen :) Det er som de sier "man bygger ikke p gymmet, men nr man hviler".

Hehe, ja. Hadde vrt morsomt om du hadde blitt motivert til dette ogs :D Kanskje jeg skulle lagt ut tyevelsene jeg har brukt for komme meg ned tidligere?

Ha en god dag :)

Anja

10.nov.2011 kl.11:47

Okidoki! Skal prva md 2-3 dl melk, for 4 dl vart litt for mykje. Nei eg kutta ikkje ut frukosten, eg ete frst havregryn s Shake :D

Eg holde meg unna ris, potete kvitt brd vertfall! Merka faktis p magen/ kroppen nr eg ha ete feil mat.

Ja det er sant! Tusen takk!:)

camillastrening

10.nov.2011 kl.21:36

Anja: S bra :) Ja, jeg merker stor forskjell jeg ogs nr jeg spiser rett! Men n skal jeg ha litt karbohydrater i kosten min, s jeg fler meg for tiden ganske tung i magen :( Men, slik er det bare! hihi..

Skriv en ny kommentar

camillastrening

camillastrening

21, Tysvr

Jente p snart 22r. Bor med samboer i et lite hus p Karmy. Studerer p 3-ret, for bli frskolelrer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener p UNO Gym & Nutrition :)

Kategorier

Arkiv

hits