Spinnvill!

God kveld :)

Onsdager er styrkefri for meg - liker det ikke! Kroppen må få litt "hvile" innimellom styrkeøktene, så på onsdagene kjører jeg litt aktiv hvile. Det vil si at jeg kjører kardio iform av spinning. Jeg elsker spinning :D Trappet opp på Uno en halv time før spinningen startet, slik at jeg kunne sikre meg sykkelen min. hihi.. Det er for tiden ganske mange som vil spinne, så da gjelder det å sikre seg før det blir fullt. Idag var det ikke så mange da(typisk). 

Det var gaaanske godt å spinne!! Idag tok det derimot litt tid for meg å komme igang, da beina mine føles ganske knust etter at jeg trente bein igår. Innsiden av lårene mine er helt kjørt, etter at  jeg har begynt å kjøre ganske brede knebøy og beinpress. Godt å kjenne at dette fungerer :)

Jeg har faktisk satt meg et nytt mål også!!! Jeg skal klare damespagaten med begge bein før jul!! HOHO! Jeg har alltid vært ganske myk, men begynner nå å stivne til - noe jeg ikke liker. Dette betyr mye tøying og bøying, spesielt etter spinning og benøktene mine :) Kommer til å legge ut bilder etter hvert på bloggen, slik at jeg kan se fremgangen. Da kan jo dere som leser bloggen min også "passe" litt på ;) Så dette blir spennende!

Kan du spagaten?

Jeg SKAL klare det(igjen)!!!!

Ha en god kveld videre :)

- Camilla :)

6 kommentarer

Anja

09.nov.2011 kl.22:08

Hei! Spinning er gøy ja:D hadde lang kjøring på 90 min idag på spinnsykkelen, digg når eg var ferdig! Fekk whey proteinpulveret idag så eg skal starta med imårgo. :) skal eg ta ei slek skei, og 4 dl skumma melk?

Så har eg tenkt å t det til frukost og etter trening. Men til frukost ete eg havregryn å, så da blir det litt mindre porsjon med havregryn sidan eg har Shake i tillegg.

Kjenne eg trenge å læra om rett kosthold for meg.

clarsgaard

09.nov.2011 kl.22:34

Styrkefri på meg også! Synes det var veldig kjedelig før å ha fri fra styrke, men har skjønt at det gjør underverker for resten av uken :)

Jeg har lyst å kunne gå i spagaten, men har ikke tålmodighet til å få det til..haha.. kanskje du motiverer meg til å gjøre det? vi får se :)

camillastrening

10.nov.2011 kl.08:26

Anja: Heihei :) Ja, en scoop er bra :) Hvor mye melk du bruker må du nesten bare prøve deg litt frem med. Jeg bruker selv ca 2dl vann :)

Jeg vet ikke helt om du burde kutte i frokosten, i så fall ikke så mye. Shaken gir ikke så veldig mye metthetsfølelse. Så skal du holde ut til lunsj uten å småspise, må du passe på at du blir mett nok :) Jeg har selv 50g havregryn, og 30g protein(1 scoop).

hehe, vi kan alle lære mer om kosthold! Jeg føler jeg lærer heeele tiden :) Lykke til videre Anja :)

camillastrening

10.nov.2011 kl.08:28

clarsgaard: Ja, det er bare bra for kroppen :) Det er som de sier "man bygger ikke på gymmet, men når man hviler".

Hehe, ja. Hadde vært morsomt om du hadde blitt motivert til dette også :D Kanskje jeg skulle lagt ut tøyeøvelsene jeg har brukt for å komme meg ned tidligere?

Ha en god dag :)

Anja

10.nov.2011 kl.11:47

Okidoki! Skal prøva md 2-3 dl melk, for 4 dl vart litt for mykje. Nei eg kutta ikkje ut frukosten, eg ete først havregryn såå Shake :D

Eg holde meg unna ris, potete å kvitt brød vertfall! Merka faktis på magen/ kroppen når eg ha ete feil mat.

Ja det er sant! Tusen takk!:)

camillastrening

10.nov.2011 kl.21:36

Anja: Så bra :) Ja, jeg merker stor forskjell jeg også når jeg spiser rett! Men nå skal jeg ha litt karbohydrater i kosten min, så jeg føler meg for tiden ganske tung i magen :( Men, slik er det bare! hihi..

Skriv en ny kommentar

camillastrening

camillastrening

21, Tysvær

Jente på snart 22år. Bor med samboer i et lite hus på Karmøy. Studerer på 3-året, for å bli førskolelærer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener på UNO Gym & Nutrition :)

Kategorier

Arkiv

hits