Treningsprogrammet mitt

Her er treningsprogrammet som jeg trener n, og som jeg kommer til trene fremover. Enkelte velser vil nok byttes ut etter hvert, men slik ser i alle fall utgangspunktet ut. Jeg trener som sagt en 4-splitt, med 2 cardiokter i uka utenom.

DAG 1:

Rygg:

Rygghev: 3s x 15-20rep

Brede nedtrekk: 3s x 10-12rep

Chins: 2s x max

Smale nedtrekk: 2s x 10-12rep

Sittende roing: 3s x 10rep

Hammer maskin: 2s x 10rep

Skuldre bak:

Bakside i peck deck: 3s x 10-12rep

Foroverbyd med hantler: 2s x 10-12rep

Mage:

Diverse magevelser (liker variere samtidig som det blir mye det samme)

Dag 2:

Bryst:

Benkpress med stang: 3s x 6-8rep

Skr benk med hantler: 3s x 10r

Flyes maskin: 2s x 10-12rep

Biceps:

Stende curl med stang: 3s x 6-8rep

Sittende hammer curl: 2s x 10rep

Scott curl med smalt grep: 2s x 6-8rep

Triceps:

Dips: 3s x max

Smal benkpress med stang: 2s x 10rep

Nedpress i vaier: 2s x 10rep

Dag 3:

Bein:

Kneby: 2s x 8-10rep

Beinpress: 2s x 8-10rep

Beinspark: 3s x 10-12rep

Sittende lrcurl: 3s x 10-12rep

Stende lrcurl: 3s x 10rep

Legger:

Sittende leggpress: 3s x 10rep

Stende leggpress: 3s x 10-12rep

Dag 4:

Rygg:

Rygghev: 2s x 10-15rep

Stende roing: 3s x 6-8rep

Marklft: 3s x 6-8rep

Hantellroing: 3s x 10rep

Skuldre:

Skulderpress: 3s x 8-10rep

Sidehev: 3s x 10-12rep

Fronthev: 3s x 10rep

Mage:

Diverse magevelser

6 kommentarer

Anne Christine

31.des.2011 kl.12:44

Jippiiii!:D N gleder jeg meg til prv! Dette blir bra:) Hvem er det som lager program til deg egentlig? Og hvor ofte bytter du?

Benedictes trening

31.des.2011 kl.12:45

S ut som et bra program det der! Veldig gy se hvordan andre trener syns jeg:)

Camilla Landa

31.des.2011 kl.15:31

Anne Christine: Hper du liker det like godt som meg da! :D

Det er Allert Nilsen som har laget dette programmet, som driver Uno Gym & Nutrition :) Han er kjempeflink!! Jeg har ikke byttet s veldig ofte frem til n, forrige program hadde jeg i 6mnd. Dette programmet vil jeg nok ha frem til ut p vren(bytter nok ut litt velser eneste).

Du fr si ifra hvordan det gr med programmet fremover da!! :D

Camilla Landa

31.des.2011 kl.15:32

Benedictes trening: Er veldig fornyd med det jeg i alle fall! :) Jeg syns ogs det er gy se hvordan andre trener - sammenligne litt osv :)

Maria

31.des.2011 kl.16:29

Fint program! S veldig bra ut :)

Men trener du noe kondisjon? Du har en veldig fin figur! Jeg er litt nysgjerrig p hvordan du legger opp treningsuken din og kostholdet?

JuleKlem :)

Camilla Landa

31.des.2011 kl.16:45

Maria: Er veldig fornyd med programmet mitt jeg i alle fall :)

Jeg trener kondisjon to ganger i uken i form av spinning, utenom dette blir det bare 10min oppvarming p ellipse fr jeg starter styrketreningen :)

Jeg legger opp treningsuken min ved at jeg vil ha fire styrkekter, og to spinningkter. Har jeg tid kjrer jeg fem styrkekter(Har hatt tid til dette i hst, men tror ikke det blir tid i vr).

Kosthold kjrer jeg ganske strikt i ukedagene der det er s sukkerfritt som mulig, mest mulig ren mat, og viktigst av alt er proteinrike mltider. I helgene spiser jeg ganske likt utenom at jeg da tillater meg godis osv i tillegg til den vanlige maten. Skal prve f dette ned til bare lrdagen n, men fler ikke at det er behov for det helt enda, da jeg vil litt opp i vekt :)

Hper det var greie svar :)

Juleklem tilbake :)

Skriv en ny kommentar

Camilla Landa

Camilla Landa

22, Tysvr

Jente p 22r. Bor med samboer i et lite hus p Karmy. Studerer p 3-ret, for bli frskolelrer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener p UNO Gym & Nutrition :)

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits