Gårsdagens

God kveld :)

Jeg har vært litt dårlig blogger siden søndag jeg, men pytt-pytt.. Jeg har da gjort det viktigste - jeg har jo trent ;) hihi..

Igår ble det rygg, bakside skuldre og mage som fikk trent seg. Jeg skal nå begynne å skrive HVA (kg, trinn, pounds) jeg tar, og HVOR mange rep og sett jeg tar av hver øvelse. Litt skummelt spørr du meg! Da kan jo alle se :o jaja.. La det briste og bære - her kommer gårsdagens:

5 min ellipse

Rygghev: 3s x 15kg x 20r

Brede nedtrekk: 1s x 60p x 10r / 3s x 120p x 12r + 12r + 10r

Chins: 2s x 4r

Smale nedtrekk: 2s x 120p x 10r

Hammer maskin: 2s x 50kg x 10r

Foroverbøyd med hantler: 1s x 5kg x 12r / 2s x 4kg x 12r

Bakside i peckdeck: 3s x 90p x 12r + 11r + 10r

Cabel-crunch: 4s x 100p x 20r

Diverse utprøvinger av mageøvelser

Jeg følte at det ble en ganske god økt igår, og at jeg endelig begynner å komme inn i det nye programmet!! Herlig :D Hadde seinvakt på jobb igår, så det ble litt travelt for å komme seg på trening. Rakk alle øvelser utenom mage før det ble en spinningøkt på meg. Fortsatte etterpå med mage sammen med min kjære søster :)

Hva synes du om at jeg skal skrive hva jeg tar i de forskjellige øvelsene?

- Camilla :)

4 kommentarer

Maja

03.jan.2012 kl.20:24

Herlig:) LIKER antall kg og reps:)

Camilla Landa

03.jan.2012 kl.20:39

Maja: Så bra!! :D

Anne Christine

04.jan.2012 kl.14:40

Syns det høres bra ut!:) Husk å lage videoer..prøvde programmet for dag 1 idag, er noen øvelser jeg er usikker på hvordan gjennomføres. Så FIIIILM!;D

Camilla Landa

04.jan.2012 kl.16:34

Anne Christine: Hehe, jeg skal prøve å filme litt de dagene jeg har kjæresten min der samtidig ;) Så.. skal nok komme noen filmer etter hvert! Hvilke øvelser var du usikker på? :)

Skriv en ny kommentar

Camilla Landa

Camilla Landa

22, Tysvær

Jente på 22år. Bor med samboer i et lite hus på Karmøy. Studerer på 3-året, for å bli førskolelærer. Ekstrahjelp som resepsjonist, og vikar i barnehage. Trener på UNO Gym & Nutrition :)

bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits